"Kerja Penat, Untung Sikit?"
Anda mungkin tertanya, "berbaloi ke bisnes aku buat ni? Kerja penat, tapi untung sikit"

Saya faham perasaan anda.
Malah saya pernah berada dalam situasi macam tu.

Dulu, waktu saya masih bekerja, saya ulang alik dari rumah ke tempat kerja. Pada waktu yang sama, saya berniaga dengan membuka gerai hot dog.

Saya sampai rumah lewat petang, dan pada waktu malam saya akan setup gerai, masak dan jual hot dog.

Penat kerja belum habis, sambung lagi dengan penat buka gerai.

Kekadang sambil goreng hot dog tu asyik terfikir.... "ish tak berbaloi langsung dengan penat ni".

Badan kita nak pakai lama kan?

Setelah berfikir panjang, tak lama lepas itu saya berhenti berniaga hot dog.

Tapi saya tak putus asa untuk mencari pendapatan sampingan.

Alhamdulillah, bisnes saya yang seterusnya MELETUP kerana saya mula sedar cara memilih bisnes yang margin untungnya berbaloi dengan masa yang masih ada, terutama jika masih bekerja secara full time.

Jika anda sedang mencari bisnes yang berbaloi, yang untungnya besar (sehingga 3 ke 4 angka setiap transaksi)...

Hubungi kami...0199072354