Saya harap anda tak kisah kita bincang sikit pasal duit.

Bukan duit saya.
Bukan duit orang.
Tapi duit anda.

Kadar tol naik baru-baru ni ada yang sehingga 40% ke atas peningkatannya.

40% tu banyak, atau sikit?
Gaji ada ke naik sehingga 40%?
Saya rasa dalam 5% saja (itu pun ambil contoh syarikat antarabangsa).

Sekarang bukan lagi zaman tunggu dan lihat.
Kalau kita ada banyak tanggungan, kita mesti mula fikir tentang PLAN B anda.

Jika tidak, kerjaya anda mungkin tidak akan bagi kebahagiaan....

...terutama jika anda benci kerjaya, atau boss sendiri.

Plan B adalah, cari pendapatan tambahan, dan mula bina kekayaan.

Saya akui, ia bukanlah semudah yang disangka.

Tapi dengan didikan setiap hari, lama-lama akan sebati dalam diri.

Jika anda sedang mencari cara mulakan, atau mengembangkan bisnes baru, saya menawarkan maklumat percuma di tempat berikut:

Pertama, tutorial video dan artikel di blog saya.

Kedua, jika anda tiada masa untuk membaca, anda boleh download podcast (audio) dan dengar sambil memandu.

Dan ketiga, email-email yang saya hantar dari masa ke semasa. Pastikan sentiasa check email dari saya.

Semoga anda dapat fikirkan PLAN B dalam hidup anda.

Sumbangan: NasihatNiaga.com