Orang kata berniaga ni kena 'mulut manis'.

Tapi isu saya dulu adalah… 
Saya tak berani buka mulut!

Ya, saya seorang pendiam. Tapi alhamdulillah, saya guna sifat ini sebagai senjata.

Malah, saya berjaya menguasai sifat 'pemalu' ini dengan hanya satu taktik mudah yang saya namakan "Jelingan Maut".

Ia juga berjaya buat bekas peserta MB2000 ini dari seorang yang pemalu dan tak pernah buat jualan… 
.. menjadi seorang sensasi dalam 48 jam!


"Saya sangat gembira sekarang. Saya pemalu dan tak confident nak promote. Malu takut takda orang like, dan malu takut orang tanya face-to-face.

Tapi lepas belajar MB2000, saya berjaya jual sebanyak sedozen scrub dalam masa 2 kali validate. I can't believe it"
-Din

MB2000 adalah kelas cara memulakan bisnes yang menjana RM2,000 tanpa kos dan tanpa risiko.

Mahu jadi usahawan berjaya walaupun pemalu?


Sumbangan: NasihatNiaga.com