Saya NAK sangat berjaya.
Sy pasti anda juga nak berjaya.

(saya masih belum rasa diri saya berjaya).

Tapi Alhamdulillah, apa yang saya idamkan satu ketika dulu banyak telah dicapai.

Contohnya, makan angin di tempat idaman.
Membahagiakan orang yg kita sayang.
Berhenti kerja dan main dengan anak setiap hari.

Tapi sebelum saya capai di atas ini, seriuss, saya TAK yakin.

Tak yakin yang seminar yang saya masuk dulu boleh mengubah hidup saya.

Tapi Allah sebaik-baik perancang. Melalui seminar ada peluang-peluang lain pula yang dibuka (yang saya terangkan dalam video ringkas ini)

InsyaAllah video ini akan menjawab persoalan 'hati tak yakin' nak hadiri seminar.

Semoga membantu, dan saya doakan segala impian anda tercapai.

p/s - ini video lama. Masa ni rambut saya panjang ala-ala rockers kapak. Maafkan saya jika selebet sangat rupanya.
Ikhlas,
Faisal Abdullah
CEO & Founder
NasihatNiaga.com