Saya terfikir, bilakah mula2 saya dapat hidup dengan lebih senang.

Di mana titik permulaannya?

Sebelumnya saya selalu gusar. Diarah-arah oleh orang lain (boss), dan bekerja macam orang gila sedangkan gaji setiap tahun taklah naik banyak mana.

Bila difikirkan balik, titik permulaan itu ada dua.

Pertama, masa saya mula sedar yang istilah "menunggu masa sesuai" itu sebenarnya tak wujud. 

Masa yang sesuai itu tidak pernah berkunjung tiba. Jadi sekarang, saya yang tentukan bila,  dan apa yang saya MAHU.

Kedua, apabila dahi saya bersujud di tengah malam memohon pertolongan yang Maha berkuasa. Sebelum ini sungguh sombong dan angkuh.

Sekadar peringatan diri, dan agar dapat dimanfaatkan pembaca.

Ikhlas,
Faisal

Jika mahu ubah ekonomi anda, tan tidak mahu tunggu masa sesuai, lihat video ini sekarang
My Monster Marketing, 1050 Millenium Square, Jalan 14/1, 47300, Petaling Jaya, Malaysia
You may unsubscribe or change your contact details at any time.

Powered by:
GetResponse